The Russian TV channel has not made clear how it will verify identities of the two men, who police say use aliases

The editor-in-chief of Russia’s state-funded television channel RT has said it is to air an interview with two suspects in the Salisbury nerve agent attack.

Margarita Simonyan, of the channel formerly called Russia Today, wrote in online posts that she had “spent an evening with Petrov and Boshirov. Yes, the ‘Salisbury GRU agents’.

Related: ‘Sense of closure’ in Salisbury after police name Skripal suspects

Related: Planes, trains and fake names: the trail left by Skripal suspects

Continue reading…

Continue reading…

Latest news from over 110 Russian and Western sources, YouTube and Twitter.
Our archive contains 263,252 news items. 793 articles added this week.